Blog

Płotki i bandy reklamowe – kiedy i dlaczego warto je wykorzystać

Skuteczna promocja Twojego biznesu wymaga sprawdzonych metod i niebanalnych narzędzi, które przyciągają wzrok potencjalnych klientów. Obecnie na rynku dostępnych jest wiele produktów, które wesprą działania marketingowe Twojej firmy i w świetny sposób pozwolą zbudować renomę marki. Pamiętając o estetyce i zachowaniu ładu przestrzennego warto wykorzystywać możliwe okazje do zaprezentowania się szerszej społeczności, natomiast jednymi z ciekawszych rozwiązań jest zaopatrzenie się w płotki reklamowe, które posiadają szereg zalet i zastosowań. Dowiedz się, czym są płotki reklamowe oraz w jakich sytuacjach i dlaczego warto korzystać z nich do promocji swojej marki.

Czym są płotki reklamowe?

Płotki reklamowe są jednymi z przykładów nośnika informacji, dzięki któremu zaprezentujesz Twoje działania szerszemu gronu odbiorców. Zazwyczaj składają się z dwóch głównych elementów – materiałowego baneru, na którym nadrukowane są informacje o firmie, takie jak: logo, nazwa, ramowe przedstawienie zakresu działań i oferty, wskazówki dojazdu itd. Drugim głównym elementem płotka jest stelaż. Najczęściej tworzą go dwa słupki, między którymi rozwieszony jest materiał. Inną nazwą tego rodzaju narzędzia reklamowego jest „płotek kawiarniany” lub „barierka reklamowa”, które jednoznacznie przywodzą na myśl jedną z podstawowych funkcji tego przedmiotu, jaką jest wydzielenie pewnej przestrzeni.

Produkty te wykorzystujemy najczęściej właśnie w celu określenia pewnego obszaru, na przykład podczas odbywających się wydarzeń plenerowych, w tym koncertów, festynów, spotkań grupowych lub innych codziennych działań wymagających wyznaczenia miejsca i wyodrębnienia pewnej przestrzeni.

Kiedy warto wykorzystać płotki reklamowe do promocji własnego biznesu?

Odpowiednie wykorzystanie płotków reklamowych do promocji własnego biznesu może przyciągnąć uwagę potencjalnych klientów w skuteczny sposób w naprawdę wielu sytuacjach. Najczęściej używa się ich podczas imprez plenerowych, w których często bierze udział spore grono uczestników. Mowa tutaj o różnego rodzaju eventach plenerowych przyciągających tłumy oraz mniejsze grupy ludzi. Wydarzenia masowe to więc idealna okazja do zareklamowania się wśród szerszej publiczności, w której mogą znajdować się przyszli klienci.

Wśród eventów, będących dobrą okazją do promocji własnej marki warto wyróżnić szereg imprez o randze zarówno lokalnej, jak i ogólnopolskiej. Są nimi na przykład festyny, święta miast i miejscowości, spotkania określonych społeczności, a nawet wielkie festiwale, happeningi, demonstracje czy marsze. Płotki reklamowe to także świetny sposób na zaprezentowanie i zareklamowanie się w naszych własnych lokalach, na przykład ogródkach piwnych, wydzielonych w ramach prowadzonego przez nas pubu, restauracji oraz kawiarni. Wyraźna prezencja może skutecznie przyciągnąć do lokalu nowych klientów, zaciekawionych ofertą.

Dzięki swojej specyfikacji płotki reklamowe stanowią świetny nośnik informacji także w pomieszczeniach zamkniętych. Możemy wykorzystywać je w trakcie odbywających się wewnątrz rozmaitych konferencji, targów oraz wystaw. Bardzo często organizatorzy, a także sponsorzy i partnerzy wykorzystują różne elementy przestrzeni do reklamy i właśnie płotki reklamowe są jedną z ciekawszych metod marketingowych.

Jakie są zalety płotków reklamowych?

Używanie płotków reklamowych do promowania swojej marki na wydarzeniach jest niezwykle łatwe. Na fakt ten wpływa specyfikacja techniczna płotków, które są lekkie i bardzo proste w montażu. Dzięki nieskomplikowanej budowie bardzo łatwo je rozstawić w wielu miejscach. W przypadku, kiedy słupki, na których rozwieszony jest materiał, nie wymagają wbicia w ziemię, a w zamian za to posiadają szerokie i stabilne podstawy, możemy ulokować je na twardej powierzchni wewnątrz pomieszczeń, bez obaw o naruszenie płytek, drewnianych podłóg i innych powierzchni. Dzięki mobilności można natomiast z łatwością zmieniać ich położenie, a przestawianie, rozkładanie i zwijanie nie stanowi żadnego problemu i pozbawione jest zbytniego wysiłku. Jednocześnie wykonane z dobrych materiałów rurki mocujące, zaopatrzone o solidne podstawy oraz dociążenia sprawdzą się idealnie w przypadku zamontowania płotków na zewnątrz.

Niewątpliwą zaletą, jaką cechują się płotki reklamowe jest dowolność druku, który umieszczany jest na banerze. W ofercie firmy Flagowo znajdziecie banery drukowane na dzianinie poliestrowej, która nie tylko gwarantuje wzorową prezencję, ale także wytrzymałość na szereg warunków atmosferycznych oraz uszkodzeń mechanicznych. Ma to ogromne znaczenie, szczególnie biorąc pod uwagę fakt, iż płotki reklamowe najczęściej znajdują swoje zastosowanie latem, kiedy pogoda jest dynamiczna, a warunki atmosferyczne często skrajne – od upalnych dni, które wypełniają długie godziny bezpośredniego światła słonecznego, po wichury oraz gwałtowne burze, z towarzyszącym gradem oraz gęstym deszczem, mogącymi uszkodzić włókna słabej jakości banerów. W przypadku chęci rozstawiania płotków reklamowych na otwartej przestrzeni ważne jest więc skorzystanie z najlepszej jakości materiałów, które sprawią, że zakupione przez nas banery będą wzorowo reprezentować naszą działalność, bez obawy o zniszczenie ich przez niespodziewane zjawiska pogodowe. 

Inne zastosowania płotków reklamowych

Płotki reklamowe mają szeroki zakres zastosowań i oprócz funkcji marketingowej posłużą też świetnie w kwestiach technicznych. Mogą bowiem służyć jako wspomniana reklama firmy podczas różnego rodzaju wydarzeń, koncertów i targów, ale także oddzielać przestrzeń na przykład w trakcie biegów ulicznych, rajdów rowerowych i innych, bardziej niszowych imprez. Płotki te mogą również oddzielać przestrzeń nie tylko ogółu wydarzenia, ale także poszczególnych sektorów, wydzielając między innymi przestrzeń między widownią, a artystami występującymi na scenie podczas wydarzeń, mogą stanowić ścianki dla kuchni polowych, stoisk z lemoniadą na festynach, punktów poboru krwi, szczepień lub innego rodzaju aktywności wymagających pewnej prywatności. Ścianki reklamowe świetnie sprawdzą się również w przypadku spotkań autorskich promujących książkę lub film.

Mówi się, że punkt widzenia zależy od punktu siedzenia, a z wygodnego, półleżącego poziomu klienci w spokoju będą mogli zapoznawać się z korzyściami płynącymi z podjęcia współpracy z Twoją firmą lub zakupu produktów znajdujących się w Twojej ofercie.

Masz pytania?

Chętnie na nie odpowiemy!

 

Pufa reklamowa SAKO

380,00 481,00