Blog

Jakie produkty reklamowe sprawdzą się podczas organizacji konferencji?

Wykorzystanie materiałów reklamowych w trakcie organizowania konferencji mogłoby wydawać się niekoniecznie potrzebne, przecież jej uczestnicy doskonale wiedzą o każdym aspekcie wydarzenia, w którym biorą udział – nic bardziej mylnego! Miejsce, w którym odbywa się konferencja lub inne branżowe wydarzenie gromadzące uczestników powinno być wyraźnie oznaczone. Prezencja i oprawa wizualna będą nie tylko budzić poczucie podziwu, ale i profesjonalizmu, godnie reprezentując organizatora. Dowiedz się, jakie produkty reklamowe sprawdzą się na konferencji.

Zastosowanie produktów reklamowych na konferencji

Przygotowanie konferencji, kongresu lub innego dużego wydarzenia wymaga dobrej i solidnej organizacji, dbałości o każdy szczegół. Mowa tutaj między innymi o działaniach promocyjnych, ale i dopieszczeniu detali, które usprawnią przebieg i zadbają o komfort uczestników. W obu przypadkach warto wykorzystać do tego materiały reklamowe, które nie tylko będą wskazywać miejsca, w których odbywają się panele lub spotkania w ramach wydarzenia, ale także będą niosły praktyczne informacje i skutecznie promowały imprezę.

Flagi reklamowe na masztach przenośnych, na elewację lub flagi typu winder możemy wykorzystać właśnie do wyraźnego wskazania miejsc związanych z wydarzeniem. Warto to zrobić, ponieważ w konferencjach biorą udział często osoby przyjezdne, nieznające miejsca, natomiast jasne wskazanie lokalizacji z pewnością pozwoli ominąć pewne logistyczne problemy, w tym kłopoty ze znalezieniem sali lub innych ważnych miejsc. Materiały promocyjne wzmagają też ogólny odbiór konferencji wśród osób biorących udział w wydarzeniu. Uczestnicy chętnie fotografują się na ich tle, co jest dla nich wspaniałą pamiątką, a po opublikowaniu zdjęć w sieci jednocześnie promocją kolejnych edycji wydarzenia.

Bywa, że w niektórych przypadkach organizatorzy informują o pewnych zasadach dotyczących estetyki i wyglądu przestrzeni, co w pewien sposób ułatwia nam proces dekoracji. W przeciwnym wypadku, mając pełną dowolność twórczą możemy zaszaleć. Należy natomiast wiedzieć, że aby stoisko było ciekawe i interesujące musi być ono stworzone ze smakiem. Trzeba pamiętać o elegancji, ponieważ stoisko będzie naszą wizytówką. Warto skorzystać ze stonowanych kolorów, przez które będą przebijać się jednokolorowe, wyraźne akcenty. Tworząc naszą małą przestrzeń warto skorzystać z różnego rodzaju materiałów promocyjnych, w tym flag reklamowych, plakatów tekstylnych i innych produktów reklamowych, na których możemy przedstawić w krótki i skuteczny sposób nasze działania, przyciągając tym samym wzrok uczestników targów.

Flagi reklamowe na konferencjach – zalety

Korzystanie z flag reklamowych podczas konferencji niesie za sobą sporo korzyści – zarówno ze strony reklamowej, jak i logistycznej. To właśnie dzięki nim łatwiej zwrócimy uwagę na miejsca, w których odbywają się poszczególne wydarzenia. Oto kilka zalet płynących ze stosowania flag reklamowych w tym przypadku:

  • Wizualne wyróżnienie – flagi reklamowe, dzięki estetycznemu i wysublimowanemu designowi, doskonale przyciągają wzrok. Można na nich umieścić logo, krótki tekst lub slogan, grafikę oraz inne informacje związane z konferencją.
  • Mobilność – flagi reklamowe wykorzystywane na konferencjach, czyli flagi na masztach przenośnych oraz flagi typu winder są lekkie oraz łatwe w montażu. Ze względu na wagę łatwy jest także ich demontaż oraz przenoszenie w różne miejsca.
  • Wielofunkcyjność – flagi reklamowe sprawdzają się zarówno wewnątrz, jak i na zewnątrz, dzięki czemu można je stosować nie tylko w środku budynku, ale także przed wejściami. Doskonale prezentują się na świeżym powietrzu, na przykład zawieszone na fasadzie lub postawione na maszcie z ramieniem.
  • Trwałość i odporność – wysokiej jakości flagi reklamowe dostępne w ofercie firmy Flagowo są wykonane z wytrzymałych materiałów, odpornych na warunki atmosferyczne. W związku z tym można ich używać wielokrotnie, a odpowiednio pielęgnowane posłużą przez długi okres. Sprawia to, iż są ekonomicznym rozwiązaniem i mogą służyć nam przez kilka edycji konferencji.

Czym jest roll-up reklamowy i czy jest przydatny na konferencji

Roll-up reklamowy to przenośny baner reklamowy przypominający plakat. Cechą charakterystyczna roll-upów jest stojak o walcowatej podstawie, do którego przyczepiony jest materiał. Dzięki tego rodzaju podstawie roll-up można łatwo zwinąć i przenieść, a także szybko rozwinąć i ustawić w odpowiednim miejscu. Roll-upy powinny być wydrukowane na trwałych i odpornych materiałach, co zapewni ich długotrwałe użytkowanie. To świetny sposób na prezentację nieco większej ilości detali i informacji w trakcie trwania konferencji.

Dzięki swojemu charakterowi na roll-upie możemy umieścić znacznie więcej treści niż na fladze reklamowej. Dobrej jakości druk pozwoli nam nawet na zawarcie znacznej ilości detali wizualnych, takich jak drobniejsze litery, cyferki i elementy graficzne. Z łatwością wydrukujemy więc na nich m.in. program konferencji. Roll-up reklamowy świetnie zwraca uwagę, co można wykorzystać w przypadku chęci przedstawienia innych wiadomości. Świetnym pomysłem będzie umieszczenie na nim kodu QR, który będzie przenosił zainteresowanych do strony internetowej, gdzie zamieszczone zostały ważne informacje. Alternatywą dla roll-up’ów są plakaty tekstylne, wytrzymalsze i jednocześnie ciekawe w odbiorze.

Masz pytania?

Chętnie na nie odpowiemy!

 

Pufa reklamowa SAKO

380,00 481,00