Staraliśmy się aby proces zamawiania był jak najkrótszy i jak najłatwiejszy dla każdego kto chciałby wyróżnić się na tle konkurencji zamawiając nasze produkty.
Złożenie zamówienia
Aby złożyć zamówienie należy dodać produkty do koszyka. Menu jest podzielone na kategorie, które powinny to ułatwić. Produkty bardziej złożone takie jak flaga reklamowa winder standard posiadają opcję konfiguracji na karcie produktu. Możesz tam wybrać rozmiar oraz inne elementy, które składają się na komplet. Na tym etapie możesz dołączyć również plik zawierający grafiki, które mają znaleźć się na produkcie.
Przesłanie pliku z grafikami
Możesz to zrobić na dwa sposoby. Pierwszy z nich to dołączenie pliku z grafikami już podczas składania zamówienia w sklepie. Na karcie produktu, który ma zawierać Twoją grafikę (np. flaga reklamowa na maszt), kliknij na przycisk "Wybierz plik" i dołącz go do produktu. Drugi sposób to przesłanie pliku z grafikami już po złożeniu zamówienia w odpowiedzi na e-mail, który od nas otrzymasz.
Jak zapłacić
Tutaj też mamy dwie możliwości. Pierwsza z nich to płatność natychmiastowa w momencie składania zamówienia. Dzięki temu szybciej uruchomimy cały proces. Druga z nich to przelew tradycyjny na podstawie faktury proformy, którą otrzymasz w e-mailu po złożeniu zamówienia. Obie opcje widoczne są w koszyku podczas składania zamówienia i należy wybrać jedną z nich.
Jednostki budżetowe są zwolnione z obowiązku przedpłaty i po wybraniu opcji przelewu tradycyjnego otrzymają fakturę z odroczonym terminem płatności.
Masz pytania?
Chętnie na nie odpowiemy!