Leżaki reklamowe – świetny sposób na promocję w strefie chillout i nie tylko. 0
Leżaki reklamowe – świetny sposób na promocję w strefie chillout i nie tylko.

Dobra reklama to bardzo duże prawdopodobieństwo sukcesu. Kluczem jest tutaj słowo „dobra” czyli stworzona w umiejętny sposób i umieszczona w odpowiednim miejscu. Możliwości promowania własnego biznesu jest obecnie sporo, ale to właśnie promowanie swojej marki w przestrzeni publicznej odgrywa w wielu przypadkach kluczową rolę. Reklamując swój biznes korzystajmy z ciekawych rozwiązań, odpowiednich do charakteru prowadzonej działalności oraz miejsc i wydarzeń, podczas których chcemy pokazać się potencjalnym klientom. Jednym z ciekawszych sposobów na reklamę są praktyczne leżaki reklamowe, które przydają się nie tylko na plaży lub w innych miejscach stworzonych do odpoczynku. Poznaj charakterystykę oraz zalety i wady korzystania z leżaków reklamowych.

Czym są leżaki reklamowe?

Leżaki reklamowe to bardzo ciekawa i coraz chętniej wykorzystywana forma promocji. Są to składane krzesła charakteryzujące się prostą, najczęściej drewnianą konstrukcją oraz materiałem umożliwiającym wygodę siedzenia w pozycji półleżącej lub leżącej. Leżaki cieszyły się dużym zainteresowaniem już w czasach antycznych, a odpoczywali na nich między innymi starożytni Egipcjanie, Grecy i Rzymianie. To również bardzo funkcjonalny przedmiot nie tylko jeśli chodzi o błogi odpoczynek, gdyż może łączyć w sobie chillout z praktycznym marketingowym zastosowaniem. Tkanina, która stanowi jednocześnie oparcie i siedzenie może w genialny sposób połączyć przyjemne z pożytecznym i skutecznie zareklamować Twój biznes. Leżaki kojarzą nam się nieodłącznie z plażą – widzimy je najczęściej nad morskim wybrzeżem, często wyposażone w parasolki, półeczki lub stoliki, nad jeziorami, w ogródkach i na działkach, przy restauracjach, pubach i barach, ale zastosowań mają one znacznie więcej.

Leżak reklamowy to więc nic innego jak klasyczny leżak, który jest wyposażony dodatkowo w grafikę reklamową, przyciągającą wzrok i intrygującą – a przynajmniej tak powinno to wyglądać.

Leżaki reklamowe – czym się charakterują?

Budowa leżaka reklamowego jest bardzo prosta. Przedmiot ten składa się zazwyczaj z drewnianego stelaża, którego elementy dzięki metalowym nitom są ruchome, co umożliwia ich dość szybkie składanie oraz regulację. Leżaki posiadają listwę na górze, co jednocześnie stanowi oparcie dla głowy oraz listwę w dolnej części, o którą możemy oprzeć stopy. Oczywiście ich zalety dla komfortu i wygody to jedno – listwy te mają za zadanie przede wszystkim nadać stabilności leżakom. W tylnej dolnej części leżak posiada kolejną konstrukcję ruchomą, która przymocowana do oparcia pozwala zmienić kąt jego nachylenia. Mechanizm jest prosty i polega o zaczepianiu listewki o wypustki lub ząbki przymocowane do dolnej części stelaża leżaka.

W zależności od rodzaju leżaki reklamowe posiadają także podłokietniki. W ofercie naszej firmy Flagowo znajdziecie różne rodzaje leżaków reklamowych, których szczegóły przybliżymy Wam w dalszej części artykułu. Każdy leżak natomiast wyposażony jest w oparcie, które także zróżnicowane jest względem rodzaju leżaka. Meble, które posiadają nieco bardziej rozbudowaną i zwartą konstrukcję przypominającą skrzynie, wyposażone są w poduchy, natomiast najpopularniejsze lekkie leżaki w typie plażowym posiadają materiał, na którym siedzimy lub leżymy, korzystając ze spokojniejszych chwil.

W przypadku leżaków reklamowych, które docelowo mają znajdować się na wolnym powietrzu materiał ten powinien być maksymalnie odporny na czynniki atmosferyczne. W firmie Flagowo materiał stanowi dzianina poliestrowa, która ułatwia zachowanie czystości i estetyki leżaka, a jednocześnie jest odporna na czynniki zewnętrzne. Należy jednak wiedzieć, że w przypadku pojawienia się niekorzystnych warunków pogodowych leżaki reklamowe należy chować, co pomoże zachować je w dobrym stanie.

Materiał poliestrowy w przypadku leżaka reklamowego jest jednocześnie powierzchnią marketingową. Na takiej powierzchni najczęściej umieszczane są logo, nazwa albo grafika reprezentująca daną firmę lub produkty, które firma posiada w swojej ofercie. Mnogość informacji nie powinna być zbyt duża, ale jednocześnie powinna ona zachęcać do odwiedzin na przykład strony internetowej naszej firmy.

Zalety leżaków reklamowych.

Leżaki reklamowe posiadają naprawdę sporo zalet – od tych gwarantujących komfortowy odpoczynek po skuteczną reklamę naszego biznesu. Kluczową zaletą leżaków reklamowych jest ich mobilność i zauważalność. Takie leżaki mogą być używane na plażach, basenach, parkach, ale również na imprezach plenerowych, w tym festiwalach i koncertach, na targach i konferencjach, które gromadzą całkiem spore skupiska potencjalnych odbiorców. Jest to genialna forma promocji dla firm przede wszystkim działających w branżach związanych z gastronomią, rekreacją, dla wypożyczalni sprzętów sportowych i wodnych oraz biznesów działających na wielu innych polach. Każdy lubi rozluźnić mięśnie i położyć się w wygodnym leżaku, a fakt ten dobrze wykorzystać do własnej promocji!

 

Leżak reklamowy stworzony z dobrej jakości materiałów jest bezpieczny i stabilny, co jednocześnie będzie pewnego rodzaju wizytówką Twojej firmy. Wygodna i wytrzymała płachta z informacjami o Twojej działalności umożliwi chwilowy odpoczynek, ale również będzie opierać się warunkom atmosferycznym. Warto pamiętać, żeby wybierać najlepszych producentów i dostawców tego typu sprzętu. W firmie Flagowo korzystamy tylko z certyfikowanych źródeł, które dostarczają nam najlepszej jakości materiału i elementy, z których tworzymy nasze produkty reklamowe, w tym również leżaki reklamowe.

Jak dbać o leżaki reklamowe?

Materiały reklamowe, które promują Twoją firmę powinny być zachowane w jak najlepszej kondycji. Dotyczy to nie tylko flag reklamowych, płotków czy plakatów tekstylnych, ale również leżaków reklamowych, które mogą być nieco bardziej eksponowane i narażone na uszkodzenia mechaniczne ze względu na częstotliwość korzystania przez użytkowników – będących równocześnie potencjalnymi klientami. Aby zachować leżaki promocyjne w jak najlepszym stanie należy chronić je mimo wszystko przed niekorzystnymi warunkami pogodowymi. W przypadku zbliżającego się silnego wiatru, burzy, gradu lub ulewy warto składać je i chować w zadaszonych pomieszczeniach. Ich lekkość i mobilność to niewątpliwe zalety, które ułatwiają dbałość o leżaki. Warto pamiętać o jakości materiału i w przypadku zabrudzeń czyścić je. Dzianina poliestrowa jest znacznie mniej podatna na trwałe zabrudzenia niż innego rodzaju materiały, w tym płótna lniane czy bawełniane. Jeśli potencjalni klienci zauważą, że mogą odpocząć na czystych leżakach to zdecydowanie będą mieli pozytywny obraz Twojej firmy, która zostanie odebrana jako solidna i w szczegółach dbająca o swoich klientów.

Leżaki reklamowe firmy Flagowo to świetny sposób na promocję biznesu również ze względu na jakość wydruku. Dzięki drukowi metodą sublimacji grafiki charakteryzują się świetną jakością, nasyceniem kolorów i trwałością – są znacznie bardziej odporne na działanie promieni słonecznych oraz zmiennej pogody, co pozwala na prezentację Twojej firmy w genialny sposób przez długi czas. Warto dodać, że leżaki podlegają personalizacji, czyli są tworzone zgodnie z Twoimi preferencjami, aby jak najlepiej oddać charakter Twojego biznesu.

Leżaki reklamowe na plaży i w strefach chillout’u – czy warto je posiadać?

Plaża jednoznacznie kojarzy nam się z leżakami… i odwrotnie! To idealne miejsce na skuteczną i atrakcyjną promocję Twojej marki przy wykorzystaniu tego rodzaju przedmiotów. Wśród zalet stosowania leżaków reklamowych na plaży i w innych strefach odpoczynku warto wyróżnić między innymi widoczność i rozpoznawalność Twojej marki. Leżak reklamowy to doskonała forma reklamy plażowej, która przyciąga uwagę osób korzystających latem z wodnego szaleństwa. Umieszczenie logo, nazwy firmy czy innej grafiki związanej z biznesem na leżaku zapewnia widoczność marki wśród dużej liczby ludzi, szukających miejsca odpoczynku i wyluzowania, co sprzyja przyjemnemu budowaniu rozpoznawalności.

Kolejną korzyścią ze stosowania leżaków reklamowych na plaży jest bezpośredni kontakt z klientami, którzy chcą skorzystać z możliwości wypoczynku. Jest to także genialna okazja do dyskusji, jeśli w okolicy leżaka będzie znajdować się małe stoisko naszej firmy lub przedstawiciel, z którym będzie można porozmawiać o ofercie w zupełnie niezobowiązującej, luźnej atmosferze, co pomoże zbudować przystępny i przyjacielski wizerunek marki. Leżaki reklamowe ze względu na swoją charakterystykę dodatkowo spotęgują pozytywne wrażenie. Dobrze zrelaksowany klient będzie miał przyjemne wspomnienia z pierwszej „mikrowspółpracy” z Twoją firmą i z pewnością przyjemnie wspomni możliwość odpoczynku w towarzystwie firmowych leżaków, co powiąże markę z pozytywnymi emocjami.

Leżaki reklamowe postawione na plaży są wykorzystywane przez wiele różnych osób przez dość długi okres w trakcie sezonu letniego, co jednocześnie oznacza większe możliwości docierania do potencjalnych klientów. Reklama na leżaku będzie wielokrotnie widziana przez wielu ludzi, zwiększając tym samym skuteczność kampanii reklamowej, a ta dodatkowo może zostać wzmocniona przez znajdujące się w kieszonce lub na sąsiednim stoisku ulotki reklamowe zawierające więcej szczegółów o ofercie.

Stosowanie leżaków reklamowych świadczy o innowacyjności i kreatywności marki. Leżaki stanowią nowatorski sposób promocji, co może wyróżnić firmę spośród konkurencji. Tworzenie kreatywnych wzorów, grafik i treści reklamowych może przyciągnąć uwagę oraz wzbudzić znacznie większe zainteresowanie.

 

Czy leżaki reklamowe można wykorzystać na wydarzeniach?

Leżaki reklamowe to naprawdę wszechstronna metoda promocji Twojej firmy. Choć kojarzymy je przede wszystkim z plenerowymi wydarzeniami lub miejscami przeznaczonymi do odpoczynku i rekreacji to w świetny sposób sprawdzą się także podczas eventów organizowanych w przestrzeniach zamkniętych. Mowa tutaj o różnego rodzaju targach, konferencjach, spotkaniach biznesowych, kongresach, prelekcjach, koncertach oraz przy wielu innych okazjach.

Leżaki reklamowe w ofercie firmy Flagowo.

W ofercie firmy Flagowo znajdziecie kilka rodzajów leżaków reklamowych: leżak reklamowy STANDARD, COMFORT oraz KIDS. Leżak reklamowy STANDARD to typowy leżak zbudowany z prostej konstrukcji oraz dzianiny z informacją reklamową. Jest to podstawowa wersja leżaka reklamowego, który w ofercie Flagowo znajdziecie również w wersji KIDS odpowiadającej swoją wielkością młodszym użytkownikom. Leżak reklamowy STANDARD charakteryzuje się trójstopniową regulacją wysokości siedzenia, natomiast leżak KIDS posiada dwa stopnie regulacji. Stabilna konstrukcja obu rodzajów leżaków zbudowana jest z drewna bukowego, a elementy łączone są metalowymi nitami. Wymiary leżaka reklamowego STANDARD to 125 x 54 x 3,2 cm, a jego waga wynosi 4 kg. Leżak reklamowy KIDS posiada wymiary 96 x 46 x 3,2 cm i waży 3 kg.

Trzecim rodzajem leżaka reklamowego jest leżak COMFORT, którego materiałem budulcowym jest również drewno bukowe. Rodzaj ten wyróżnia od leżaków COMFORT i KIDS bardziej skomplikowana konstrukcja. Leżak reklamowy COMFORT posiada drewniane podłokietniki potęgujące wygodę użytkowania. Wyposażony jest on w trójstopniową regulację wysokości siedzenia, a elementy ruchome są połączone metalowymi nitami. Wymiary leżaka reklamowego typu COMFORT to 125 x 58 x 3,2 cm (tu macie błąd na stronie – macie napisane 3,2m a chyba powinno być cm? https://flagowo.pl/lezak-reklamowy-comfort), natomiast jego waga wynosi 4,5 kg.

Czy warto reklamować swój biznes leżakami reklamowymi?

Spośród wymienionych powyżej zalet leżaków reklamowych na uwagę zasługują przede wszystkim dwie, które są kluczowe dla odbioru Twojej marki przez potencjalnych klientów – wygoda i przekaz graficzny. Osoby, które znajdą się w pobliżu, korzystając z Twojego leżaka połączą identyfikację firmy z wygodnymi chwilami, co z pewnością wpłynie na pozytywny odbiór Twoich działań. Dodatkowo łatwość w przenoszeniu, na które wpływ mają rozmiary, waga i możliwość składania leżaków sprawią, że posłużą one na długi czas i będą mogły być wykorzystywane w wielu miejscach.

Mówi się, że punkt widzenia zależy od punktu siedzenia, a z wygodnego, półleżącego poziomu klienci w spokoju będą mogli zapoznawać się z korzyściami płynącymi z podjęcia współpracy z Twoją firmą lub zakupu produktów znajdujących się w Twojej ofercie.

Komentarze do wpisu (0)

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl