Naszym obowiązkiem jest dostarczenie Ci produktu wolnego od wad. Jeśli zakupiony produkt okaże się mieć wadę fizyczną lub prawną, przysługuje Ci prawo do skorzystania z rękojmi za wady.

W przypadku stwierdzenia wady możesz:

  • zażądać wymiany produktu na wolny od wad,

  • zażądać usunięcia wady,

  • złożyć oświadczenie o obniżeniu ceny,

  • złożyć oświadczenie o odstąpieniu od umowy.

Jeśli zauważysz wadę, poinformuj nas o tym, określając swoje żądanie związane z reklamacją.

Reklamację należy zgłosić w ciągu 14 dni od otrzymania przesyłki lub odebrania produktu.

Kontaktować się z nami możesz zarówno tradycyjną pocztą, jak i drogą elektroniczną. Odpowiemy na Twoją reklamację w ciągu 14 dni od jej otrzymania, korzystając z tego samego kanału komunikacji, którym została złożona.

Szczegółowe zasady rękojmi regulują przepisy Kodeksu cywilnego (art. 556 – 576).