Naszym obowiązkiem jest dostarczenie Ci produktu wolnego od wad. Jeśli zakupiony produkt okaże się mieć wadę fizyczną lub prawną, przysługuje Ci prawo do skorzystania z rękojmi za wady.
W przypadku stwierdzenia wady możesz:
zażądać wymiany produktu na wolny od wad,
zażądać usunięcia wady,
złożyć oświadczenie o obniżeniu ceny,
złożyć oświadczenie o odstąpieniu od umowy.
Jeśli zauważysz wadę, poinformuj nas o tym, określając swoje żądanie związane z reklamacją.
Reklamację należy zgłosić w ciągu 14 dni od otrzymania przesyłki lub odebrania produktu.
Kontaktować się z nami możesz zarówno tradycyjną pocztą, jak i drogą elektroniczną. Odpowiemy na Twoją reklamację w ciągu 14 dni od jej otrzymania, korzystając z tego samego kanału komunikacji, którym została złożona.
Szczegółowe zasady rękojmi regulują przepisy Kodeksu cywilnego (art. 556 – 576).